Welcome to My Website

Berkongsi tentang apa sahaja yang berkaitan dengan telefon bimbit samada sofwere, hardware atau apa sahaja yang dirasakan menarik untuk dikongsikan.

Kami juga berbesar hati jika anda juga dapat berkongsikan info-info yang menarik berkenaan telefon dan sebagainya.

SELAMAT BERPUASA

Posted by NIK Tuesday, August 24, 2010

Salam dan Selamat Berpuasa pada semua daripada ARE WARE COMM. Disempena bulan ramadan yang mulia ini, kita sama-samalah memperbanyakkan lagi amalan ibadah seharian. Semoga semoga diberkati Allah.

Pada 1 Ramadan 1431H (Rabu 11/08/10) genaplah setahun Are Ware Comm beroprasi. Dikesempatan ini Are Ware Comm ingin mengucapkan Ribuan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan  yang sentiasa  memberi sokongan samaada secara langsung atau tidak langsung.
Pada pekerja-pekerja  AWC Sejak dari mula Iaitu Judin, Paijong(Yah), Dayah, Painget(Mas), Ida dan ada lagi yang tidak ingat namanya samaada sudah pergi meninggalkan AWC atau masih lagi bersama, kerana kita semua merakui bahawa sebuah pertemuan akan berakhir dengan perpisahan. Itu memang perkara biasa. Jutaan terima kasih yang tidak terhingga AWC ucapkan. Kerana kamu semualah Are Ware Communication berada disini.

Diharap dengan kerjasama dari semua staf dan mendapat sokongan para pelanggan sekalian. AWC dapat berdiri lebih teguh dan kukuh disamping dapat lagi meluaskan sayapnya. Sekali lagi AWC ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada semua.


"BERSAMA MENUJU KEJAYAAN" 

"SELAMAT BERPUASA"
___________________________________________________________________________________
 


0 comments

Followers

LOKASI

ELOAD

ELOAD
Klik pada gambar untuk keterangan lanjut

Search This Blog